fbpx

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל

מספר העוברים בנמל התעופה חוזר לימים של טרום קורונה, נראה שעולם הנסיעות חוזר לעצמו וכולם כמעט טסים לחו"ל. אחד הנושאים החשובים ביותר בתכנון נסיעה הוא הוא ביטוח הנסיעות לחו"ל, עם הכיסויים השונים שלו.

מה זה ביטוח נסיעות לחול

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא ביטוח המעניק כיסוי למגוון אירועים שעשויים להתרחש במהלך נסיעה לחו"ל. את הביטוח יש לרכוש מיום הטיסה, עד יום החזרה.

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא חיוני לכל אדם הנוסע לחו"ל, אך הוא חשוב במיוחד עבור אנשים עם צרכים מיוחדים, כגון אנשים עם מוגבלויות, אנשים מעל גיל 65 או אנשים הנוסעים למדינות בעלות רמת סיכון גבוהה.

הרחבות לביטוח רפואי

הביטוח הבסיסי מספק הוצאות רפואיות, אך מעבר לזה הביטוח יכול לכסות אירועים שונים, עם הרחבות מתאימות, בהתאם לסגנון הנסיעה, כגון:

  • החזר כספי במקרה של ביטול נסיעה
  • עזרה בעת תאונה או אירוע חירום
  • אבדן מטען
  • ביטול טיסה או אירוע
  • חילוץ
  • פינוי
  • אשפוז בחו"ל
  • הוצאות משפטיות

כיצד בוחרים את ביטוח הנסיעות שאתם זקוקים לו

אחרי שתכננתם את הטיול, ואתם יודעים לאן תסעו ואיזה פעילות תעשו, חשוב שתתאימו את הביטוח לסוג הנסיעה.

כאשר אתם בוחרים ביטוח נסיעות רצוי להתחשב בנקודות הבאות:

  • קחו בחשבון את הצרכים שלכם: בדקו את האירועים שאתם רוצים לכסות בפוליסה. אם אתם נוסעים למדינה עם רמת סיכון גבוהה, או אם אתם סובלים ממחלה כרונית, ייתכן שתצטרכו לרכוש פוליסה עם כיסוי מוגבר.
  • השוו מחירים: מחירי פוליסות ביטוח נסיעות בסיס משתנים בהתאם לתנאי הפוליסה והיקף הכיסוי. השוו הצעות מחברת ביטוח שונות כדי למצוא את הפוליסה הטובה ביותר במחיר המתאים לכם.
  • רכשו את הפוליסה מוקדם: רכשו את הפוליסה לפחות שבועיים לפני הנסיעה, כדי שיהיה לכם זמן לקבל את הכיסוי.

רכישת ביטוח נסיעות

ניתן לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל באופן עצמאי או באמצעות סוכנות ביטוח. פנייה לסוכן ביטוח יכולה לעזור לכם לבחור את הפוליסה המתאימה ביותר לצרכים שלכם.

פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל מכסות מגוון רחב של אירועים, אך לא כל הפוליסות מכסות את כל האירועים. חשוב לקרוא בעיון את תנאי הפוליסה לפני הרכישה, כדי לוודא שהפוליסה מכסה את כל האירועים שאתם רוצים לכסות.

התנהלות בחול בעת הפעלת הביטוח

כיום כל חברות הביטוח מפעילות מוקד אליו ניתן לפעול במידת הצורך. במידה וקורה מקרה או אירוע בו תצטרכו להפעיל את הביטוח, חשוב לפנות מייד למוקד של חברת הביטוח, ולקבל סיוע והכוונה.

כאשר יש אירוע רפואי, או איבוד מזוודה או כל מקרה בו אתם מוציאים כספים שיוחזרו לכם על ידי חברת הביטוח, חשוב מאד לשמור על כל הקבלות וההפניות, מומלץ גם לצלם ולשמור במכשיר הטלפון, כדי שהמידע לא ילך לאיבוד., חשוב לפנות לביטוח בהקדם האפשרי

אל תסעו ללא ביטוח

לסיכום, ביטוח נסיעות בסיס הוא דרך מצוינת להגן על עצמכם מפני הוצאות יקרות במקרה של אירוע בלתי צפוי במהלך הנסיעה שלכם.

פתרון מקיף

לסיכום, סוכנות פור לייף, בעלת נסיון רב בעולם הביטוח, וביטוח הנסיעות, תספק לכם את הפתרון המקיף לביטוח נסיעות.

פור לייף סוכנות לביטוח הינה סוכנות ביטוח שהוקמה בשנת 2016 המונה אלפי לקוחות מכל רחבי הארץ, משרדנו מתמחה בכל סוגי הביטוחים, תוך מתן דגש על שירות אמינות ומקצועיות, המשרד עובד עם מרבית חברות הביטוח בענף על מנת לתת למבוטחינו את הכיסוי והמחיר הטוב ביותר .

לקבלת הצעה משתלמת לביטוח נסיעות לחו"ל

מאמרים קשורים

אובדן כושר עבודה,נכה,אובדן הכנסה,ביטוח,סוכן ביטוח (2)

אובדן כושר עבודה

כיסוי זה מאפשר למבוטח לקבל תשלום חודשי . כתחליף למשכורת, במקרה של מחלה או תאונה . ולהבטיח מקור הכנסה אשר

קרא עוד
ביטוח בריאות,האדי טריף ביטוח ופיננסים,,סוכן ביטוח

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות פרטי הוא נוסף על ביטוח הבריאות הממלכתי והמשלים, למקרה שיזדקקו לטיפולים רפואיים מיוחדים, תרופות שאין בסל התרופות, ניתוחים

קרא עוד
ביטוח,ביטוח משכנתא,ביטוח חיים,סוכן ביטוח (3)

ביטוח משכנתא

משכנתא היא הלוואה הנלקחת מהבנק לצורך רכישת נכס, לשם מגורים או השקעה. הבנק דורש מכל מי שגובה ממנו הלוואה זו

קרא עוד
ביטוח בריאות,האדי טריף ביטוח ופיננסים,,סוכן ביטוח

ביטוח מחלות קשות

החיים מזמנים לנו מידי פעם מצבים ואירועים בלתי צפויים, הדורשים מאיתנו התמודדות כספית ולעיתים גם בריאותית, כמו במקרה של גילוי

קרא עוד
Scroll to Top