fbpx

הוזלת ביטוח משכנתא

כל משכנתא שנלקחת מחייבת את הלווה ברכישת ביטוח משכנתא על שמו. מהו ביטוח משכנתא ואיך ניתן להוזיל אותו בצורה יעילה? כאן ריכזנו את התשובות בנושא. הוזלת ביטוח משכנתא היא אפשרית, גם ובמיוחד כאשר עברו שנים מיום רכישת הביטוח. אז איך עושים את זה? בואו נתחיל.

מה זה ביטוח משכנתא?

ביטוח משכנתא הוא הביטוח בו קבלת המשכנתא מותנית. הרי הבנק מלווה ללווה סכום כסף גדול. הוא רוצה להבטיח לעצמו שכספי ההלוואה יחזרו אליו גם אם הלווה ילך לעולמו חלילה וגם במקרה בו הנכס הנרכש יתבלה וערכו יפחת. מסיבה זו ביטוח משכנתא מורכב משני ביטוחים: ביטוח חיים משכנתא וביטוח דירה משכנתא.

ביטוח חיים משכנתא

ביטוח חיים מבטח את חיי הלווה. הלווה משלם פרמיה חודשית קבועה לחברה המבטחת. במקרה של פטירת הלווה, החברה המבטחת מכסה את יתרת החוב לבנק ויורשי הלווה נהנים מנכס ללא משכנתא.

ביטוח דירה משכנתא

ביטוח דירה הוא ביטוח הכולל ביטוח מבנה וביטוח תכולה. כאשר מדובר בביטוח דירה משכנתא, הביטוח מתייחס לביטוח מבנה. ביטוח זה מכסה נזקים הנגרמים למבנה הנכס עצמו. זה יכול להיות פיצוץ בצנרת, נזילת מהתקרה וכדו\'. נזקים שנגרמו כתוצאה מאסונות טבע וכדו\' יכוסו בהתאם לתקנון החברה המבטחת.

הוזלת ביטוח משכנתא – איך זה עובד?

השוואת מחירי ביטוח

כדי להוזיל את ביטוח המשכנתא שלכם, יהיה עליכם לבדוק לפני הכל, כמה הוא עולה לכם. לאחר מכן תוכלו להתחיל לערוך השוואת מחירי ביטוח משכנתא תוך שימת לב לפרמטרים הרבים שחשוב לבדוק. לצד ההשוואה למציאת חברת הביטוח המציעה את ביטוח המשכנתא הזול ביותר. חשוב לבדוק את רכיבי הביטוח עצמו. הרבה פעמים אנשים מוצאים שהם מבטחים את דירתם על סכום גבוה יותר ממחיר המשכנתא.

מחזור ביטוח

ניתן למחזר ביטוח משכנתא כדי להוזיל את מחיר הביטוח. ענף הביטוח חווה שינויים תמידיים וכך מחירי הביטוח משתנים. חברות הביטוח מתחרות זו בזו וניתן להוזיל ביטוחים קיימים על ידי מחזור הביטוח.

איתור כפל ביטוח

כפל ביטוח הוא מצב בו אנשים משלמים על מספר ביטוחים זהים. יש אנשים שלא שמים לב שיש להם ביטוח מסוים והם רוכשים ביטוח המכיל רכיב ביטוח זהה לביטוח שרכשו. מדובר בטעות נפוצה וכמעט כל מי שלא מבין בעולם הביטוח עלול לעשות אותה. על פי נתוני משרד האוצר מעל חמישים אחוז מהאוכלוסייה הישראלית משלמת על כפל ביטוחי ללא ידיעתה. במקרה כזה חשוב לבטל את הביטוח הכפול ולהנות מהוזלה משמעותית.

פנייה לסוכן ביטוח

ההמלצה היא לפנות לסוכן ביטוח אמין ומקצועי להוזלה משמעותית של מחיר הביטוח. סוכן ביטוח עוסק בתחום יום יום וכך הוא ידע לכוון אתכם לביטוחים המשתלמים, לערוך עבורכם השוואת ביטוחים מקצועית ולבדוק את תיק הביטוח שלכם לעומק. חשוב לזכור כי בביטוח לא רק המחיר הוא הקובע, אלא בעיקר המעטפת הביטוחית הניתנת.

לעוד מידע

הוזלת ביטוח משכנתא, ביטוח משכנתא, ביטוח חיים משכנתא, ביטוח דירה משכנתא

מאמרים קשורים

אובדן כושר עבודה,נכה,אובדן הכנסה,ביטוח,סוכן ביטוח (2)

אובדן כושר עבודה

כיסוי זה מאפשר למבוטח לקבל תשלום חודשי . כתחליף למשכורת, במקרה של מחלה או תאונה . ולהבטיח מקור הכנסה אשר

קרא עוד
ביטוח בריאות,האדי טריף ביטוח ופיננסים,,סוכן ביטוח

ביטוח בריאות

ביטוח בריאות פרטי הוא נוסף על ביטוח הבריאות הממלכתי והמשלים, למקרה שיזדקקו לטיפולים רפואיים מיוחדים, תרופות שאין בסל התרופות, ניתוחים

קרא עוד
ביטוח,ביטוח משכנתא,ביטוח חיים,סוכן ביטוח (3)

ביטוח משכנתא

משכנתא היא הלוואה הנלקחת מהבנק לצורך רכישת נכס, לשם מגורים או השקעה. הבנק דורש מכל מי שגובה ממנו הלוואה זו

קרא עוד
ביטוח בריאות,האדי טריף ביטוח ופיננסים,,סוכן ביטוח

ביטוח מחלות קשות

החיים מזמנים לנו מידי פעם מצבים ואירועים בלתי צפויים, הדורשים מאיתנו התמודדות כספית ולעיתים גם בריאותית, כמו במקרה של גילוי

קרא עוד
Scroll to Top